FAQ

Veelgestelde vragen over het Alexion CRM

Hoe maak je een Kenmerk aan?

Kenmerken kunnen ongelimiteerd aangemaakt toegevoegd worden aan Organisaties en/of Personen. 

Een Kenmerk aanmaken

Om Kenmerken te kunnen gebruiken moet je ze eerst aanmaken. Hiervoor ga je naar de Boomweergave aan de linkerkant naar Hulptabellen en klikt op Kenmerken. Klik nu op  in de Knoppenbalk aan de bovenkant. Vervolgens zie je een leeg scherm waarin je een nieuw Kenmerk kunt aanmaken. Bijvoorbeeld het Kenmerk “AFC Ajax – Skyboxhouder”. Indien gwenst kun je bij Beschrijving nog een opmerking plaatsen. Klik vervolgens in de Knoppenbalk op . Aan de onderkant in de Lijstweergave zie je nu dat het Kenmerk “AFC Ajax – Skyboxhouder” is toegevoegd aan de lijst van Kenmerken.

Een Kenmerk toevoegen aan een Organisatie en/of Persoon

Zodra een Kenmerk is aangemaakt kan deze toegevoegd worden aan een Organisatie of een Persoon.

Wij gaan het Kenmerk “AFC Ajax – Skyboxhouder” toevoegen aan de Organisatie Janen & Lanen. Ga naar het Tabblad Kenmerken en klik vervolgens in het midden aan de onderkant op de knop  . Je ziet nu een overzicht verschijnen van alle aangemaakte Kenmerken. Kies het net aangemaakte Kenmerk “AFC Ajax – Skyboxhouder” en klik vervolgens op  .

Vervolgens zie je een scherm met het betreffende kenmerk. Klik op OK en je ziet dat het Kenmerk “AFC Ajax – Skybox” is toegevoegd aan de Kenmerken van deze Organisatie. Nu het Kenmerk eenmaal is aangemaakt kun je alle Organisaties en/of Personen heel gemakkelijk voorzien van een Kenmerk.
 

Meer FAQ's

Scroll to Top