FAQ

Veelgestelde vragen over het Alexion CRM

Hoe kan ik een selectie delen?

In Alexion CRM kan je een gemaakte Selectie opslaan. Dit is handig als je later die specifieke Selectie opnieuw nodig hebt, of om hem te delen met je collega’s. De Selectie wordt opgeslagen in een bestand, dit bestand kan dan vervolgens worden gebruikt om de Selectie opnieuw te openen.

Opslaan van een Selectie

Je kan in Alexion CRM een selectie delen door te gaan naar Menu “Bewerken” -> “Selecties” -> “Opslaan selectie”

Alexion CRM - menu-bewerken-selecties-opslaan-selectie
Vervolgens wordt er gevraagd waar je het bestand wilt opslaan. Dit bestand krijgt de extensie: .sel

Openen van een Selectie

Je kan in Alexion CRM een Selectie openen door te gaan naar Menu “Bewerken” -> “Selecties” -> “Openen selectie”

Vervolgens zal er worden gevraagd welke bestand je wilt openen, selecteer hier een eerder opgeslagen Selectiebestand.

De Selectie zal vervolgens worden uitgevoerd op de huidig geopende Verzameling. Als je al kaarten geselecteerd hebt binnen de huidige Verzameling krijgt je nog de optie wat je wilt doen met deze huidige Selectie.

Alexion CRM - selectie-openen-opties-huidige-selectie

Na het openen van de Selectie krijg je te zien hoeveel kaarten er geselecteerd zijn.

Alexion CRM - selectie-openen-totaal-geselecteerd

LET OP: Dit aantal kan anders zijn dan de oorspronkelijke Selectie. Dit kan komen omdat er kaarten zijn verwijderd of dat je in een andere Verzameling zit waardoor er kaarten buiten de Selectie/Verzameling vallen.

Meer FAQ's

Scroll to Top