FAQ

Veelgestelde vragen over het Alexion CRM

Hoe kan ik de SnelStart klantnummers aanpassen?

SnelStartkoppeling via API uitrgebreidHet SnelStart klantnummer kan op drie verschillende manieren worden bepaald. Het is mogelijk om Alexion CRM de klantnummers in SnelStart te laten bepalen in plaats van dat SnelStart de nummering bepaald.

 

Dit kan via menu: Extra > Instellingen > Tab: SnelStart > Tab: Overig

Hierbij kan je kiezen voor de volgende opties

    • Standaard
      • Er wordt dan automatisch een opvolgend klantnummer aangemaakt doordat Alexion CRM aan SnelStart vraagt wat het volgende klantnummer moet worden
      • Je hoeft op het SnelStart tabblad alleen het vinke “SnelStart klant” aan te zetten, de rest gaat helemaal vanzelf
    • Klantnummer uit Order
      • De webwinkel maakt de klantnummers aan
      • Deze geven wij aan SnelStart door
        • Die zoekt dat nummer op en werkt die bij
        • Als dit nummer nog niet bestaat dan maakt SnelStart een nieuwe klant aan met dat nummer
      • Voordeel: de Volgnummers uit SnelStart en de webwinkel zijn aan elkaar gelijk
      • Nadeel: mogelijk dubbele nummers als je ook in SnelStart klanten aanmaakt!
    • Alexion CRM volgnummer
      • De Volgnummers van Alexion CRM worden gebruikt, deze staan rechtsboven op de klantenkaart
      • Als dit nummer nog niet bestaat dan maakt SnelStart een nieuwe klant aan met het Alexion CRM volgnummer
      • Voordeel: de Volgnummers uit SnelStart en Alexion CMR zijn aan elkaar gelijk
      • Nadeel: mogelijk dubbele nummers als je ook in SnelStart klanten aanmaakt!

FAQ's

Meer FAQ's

Scroll to Top