FAQ

Veelgestelde vragen over het Alexion CRM

SMTP foutmelding tijdens het versturen van het logbestand

Dit kan gebeuren als je in de firewall het bestand ARM.exe geen rechten hebt gegeven.

Er zijn 2 oplossingen mogelijk.

Oplossing 1:

Geef het programma ARM.exe (Alexion CRM) toegang in uw firewall. Voor meer informatie kunt u het helpbestand van uw firewall programma raadplegen of uw systeembeheerder vragen. De standaard locatie van ARM.exe is:

C:/program files/alexion software/relation manager/program/arm.exe

Controleer of je in Alexion CRM in de boomweergave (links) bij het FAQ ook een webpagina te zien krijg

 

Oplossing 2:

Stuur de logbestanden handmatig (gezipt) naar ons toe. De logbestanden staan in de map:

C:/program files/alexion software/relation manager/log

Zip vervolgens alle bestanden in deze map, dit kunt u bijvoorbeeld doen door ze allemaal te selecteren en vervolgens rechts te klikken en te kiezen voor: Kopieren naar > Gecomprimeerde map. Stuur de gezipte bestanden naar: support@alexion.nl. Vergeet niet uw naam en reden te vermelden.

Na het versturen van de logbestanden kunnen deze veilig verwijderd worden.

 

Deze FAQ wordt gevonden op: smtp, foutmelding, probleem, versturen, logbestand, log, bestand, logbestanden, bestanden, logfiles, email, e-mail, firewall

Meer FAQ's

Scroll to Top