FAQ

Veelgestelde vragen over het Alexion CRM

Alexion geeft aan dat ik een foutieve licentie heb.

Tijdens het invoeren van een licentie krijgt u de volgende foutmelding:


Als u deze foutmelding krijgt is er iets fout gegaan met het invoeren van de licentiesleutel.
Mogelijk heeft u niet de volledige sleutel ingevoerd, of per ongeluk extra karakters ingevuld.

Vul de sleutel in door in het e-mail bericht de volledige sleutel te selecteren, en vervolgens te kopiëren. Dit kan door op de <Ctrl> + c toetsen te drukken.

Door op de omcirkelde knop te klikken kan de licentie in Alexion CRM ingevoerd worden. Ook is het mogelijk op de tekst te plakken in het invoerveld. Dit kan door op de <Ctrl> + v toetsen te drukken.

Mocht het nog steeds niet lukken om de licentiesleutel in te voeren dan kunt u telefonisch contact opnemen met Alexion Software, en kan een medewerker u via internet hiermee helpen.

Zoekwoorden

Deze FAQ wordt gevonden op: licentie, registratiesleutel, sleutel, foutieve, foute, ongeldige, registratie, niet, geldig, geen, licentie, licentiesleutel, licence, license

Meer FAQ's

Scroll to Top